4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

Jeigu ir vėl negali prisiversti lieknėti

Sveika gyva! Pagaliau prisėdau prie blog’o po ilgų vasaros savaičių. Jau beveik spalis ir kažkaip ne visai padoru kalbėti apie vasaros atostogas, tačiau būtent jos kaltos, kad pirmąjį straipsnį po pertraukos rašau tik dabar, o ne rugsėjo pirmąją savaitę, kaip buvau suplanavusi. Ėjo rugsėjo savaitės, o aš vis labiau pykau ant savęs, kad ir vėl neparašiau nei vieno naujo straipsnio.

Tikiu, kad ir tarp šio straipsnio skaitytojų yra tokių, kurios vis dar negali sugrįžti į sveikos mitybos ir sporto vėžes po vasaros pertraukos. O gal tai Tu? Jei taip, kaip tik dėl Tavęs šį straipsnį ir parašiau. Pasidalinsiu kas man padėjo rasti savo užimtoj dienotvarkėj laiko šiam straipsniui ir kitiem darbams, kuriuos vis atidėliojau dėl to, kad neva sunku grįžti į ritmą po atostogų. Tikiu, kad paprastas patarimas padės ne tik vėl imtis siekti savo geros savijautos ir lieknėjimo tikslų, bet ir pravers kai bus sunku imtis kitų svarbių reikalų.

*************************************************************************

Kad ir ką atidėlioji, dažnai tai darai dėl labai paprastos priežasties: Tu pamiršai, o gal net niekada nesusimąstei kodėl Tau svarbu tai padaryti. Žinoma priežasčių gali būti ir daugiau, tačiau, kad jas apžvelgtume tektų knygą parašyti. Tuo tarpu šiame straipsnyje noriu paminėti tik šią, mano galva vieną svarbiausių: ar esi aiškiai sau įvardijusi kodėl Tau svarbu sulieknėti? Kodėl Tau svarbu išsivaduoti iš netinkamų įpročių ir sukurti naujus? Kodėl Tau svarbu reguliariai judėti?

Nepamenu kas yra pasakęs: „Tavo kodėl yra daug svarbesnis už Tavo intelekto koeficientą.“ Ir tai labai teisingi žodžiai. Tik tada kai Tavo kodėl bus pakankamai stiprus, Tu lipsi iš šiltos lovos, tam kad šaltą rytą pasportuotum. Tik tada kai Tavo kodėl bus tvirtas, Tu laikysiesi numatyto mitybos plano. Tik tada kai Tavo kodėl bus nepajudinamas, Tu net nesvarstysi atidėlioti ir kibsi siekti savo tikslų jau dabar.

Taigi koks Tavo „KODĖL“? Paskirk keliolika minučių laiko, kad aiškiai sau atsakytum. Būtinai atėjusias mintis užsirašyk. Tai bus Tau labai geras priminimas, kai norėsis viską mesti ar nesilaikyti sau duoto žodžio. Nuoširdžiai patariu paskirti laiko ir labai gerai apie tai pagalvoti. Patikėk, Tu tikrai nebūsi pakankamai motyvuota neatsipjauti dar vieno gabalo torto, jei Tavo kodėl bus tiesiog noras tilpti į mėgstamus drabužius. Tai nėra pakankamai svari priežastis. Rašydama būtinai pagalvok apie gilesnes priežastis. Kas Tau iš tiesų gyvenime svarbu?

Aną dieną per Netflix žiūrėjau dokumentiką „From Fat to Finish Line”. Ji apie daug svorio numetusius žmones, kurie atrado bėgiojimo džaugsmą. Jie visi kalbėjo apie tą kritinį momentą, nuo kurio prasidėjo permainos. Viena jauna moteris buvo tokia stambi, kad negalėjo laisvai judėti. Lūžis įvyko tuomet, kai ji tik iš tolo galėjo stebėti, kaip auklė ar sesuo, dabar gerai nepamenu, išmokė jos vaiką važiuoti dviračiu. Tai jai buvo taip skaudu, kad neatidėliodama nei dienos pradėjo mesti svorį ir dabar yra judri, sveika, laiminga. Kaip manai, kas bus labiau motyvuota siekti savo tikslo: ta, kuri tik nori gražiai pasipuošti ar ta, kuri žino, kad jei nesulieknės, jai dar teks daugybę kartų jausti širdies skausmą dėl to, kad negali pilnavertiškai dalyvauti savo vaikų gyvenime? Manau atsakymą žinai. Būtent todėl kviečiu Tave labai atsakingai pamąstyti apie TavąjįKODĖL“. Jeigu jis toks, kuris paliečia Tavo sielą ir suvirpina iki pačių širdies gelmių, niekas negalės Tavęs sustabdyti Tavo kelyje į tikslą. Net Tu pati.

*******************************************************************************

Ir aš taip pat, kad padėčiau sau pilnai sugrįžti į darbus po vasaros atostogų, prisėdau ir dar kartą sau priminiau savąjį kodėl. Mano didžiausia motyvacija – tai siekis padėti kiek įmanoma daugiau moterų išsilaisvinti iš emocinių persivalgymų, nekontroliuojamų valgymų ir pagaliau pasiekti tokį kūno svorį, su kuriuo jos jaustųsi tikrai puikiai. Aš noriu, kad būtų kuo daugiau moterų, kurios gerai jaučiasi savo kūne, kurių nei jų svoris, nei netinkami mitybos įpročiai nestabdo gyventi pilnaverčio gyvenimo. Tai moterims daryti padedu tiek asmeninių konsultacijų metu, tiek dirbdama grupėje, tiek kas savaitę rašydama šį blog’ą.

Užteko sau tai priminti, kad ir vėl pradėčiau barškinti klavišais ir ketinu tai daryti kiekvieną savaitę kaip ir iki vasaros atostogų 🙂

O šiam kartui tiek. Iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥

P.S. Jei straipsnis buvo naudingas, būtinai man apie tai pasakyk komentaruose. Niekas manęs taip nemotyvuoja rašyti, kaip žinojimas, jog tai kažkam naudinga. Jei manai, kad jis galėtų būti naudingas ir bent vienai draugei, būtinai juo pasidalink ir su ja. Ačiū!

 

FB komentarai

2 Comments on Jeigu ir vėl negali prisiversti lieknėti

  1. daiva
    rugsėjo 27, 2017 at 10:54 am (4 sav. ago)

    Miela Ieva puikus ir ikvepiantis straipsnis kaip visada! Ir labai tinkamas man siandien vel pagalvoti apie savo motyvacija 🙂 Nors virsvorio neturiu bet noriu atsikratyti nesveiku uzkandziavimu ir priklausomybes nuo saldumynu. Iki kito straipsnio!

    Atsakyti
    • Ieva
      rugsėjo 27, 2017 at 7:50 pm (4 sav. ago)

      Ačiū, Daiva, už komentarą. Džiaugiuosi jei buvo naudinga. Didžiausios sėkmės atsisakant to, kas Jums visai netarnauja.

      Atsakyti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.