4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

Tik 3 patarimai, kad pažadas šiais metais sulieknėti nenueitų šuniui ant uodegos

Sveika, mieloji!

Rašau šį tekstą sausio 17d., kuri statistiškai yra ta diena, kai daugelis jau seniai pamiršo sau duotus naujametinius pažadus arba, susidūrę su pirmosiomis kliūtimis, tiesiog pasidavė ir grįžo prie seno.

Nors dar nesu pilnai atsigavusi po mane netikėtai parklupdžiusio gripo, nenorėjau praleisti dar vienos savaitės neatnaujindama blog’o. Jokiais būdais nenorėjau praleisti dienos, kai gal ir Tu pamažu pamiršti, ką sau taip entuziastingai žadėjai pačioje metų pradžioje – tik kiek daugiau nei prieš dvi savaites!

Jei jauti, kad entuziazmas visai nuslūgo ir traukte traukia grįžti prie senųjų įpročių, būtinai prisimink šiuos tris dalykus:

1. Dėl ko visa tai pradėjai? Kitaip tariant, kokia buvo Tavo motyvacija įvesti naujus pokyčius ir, skambiai tariant, pradėti naują gyvenimą? Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl apleidžiame savo svajones yra ta, jog pamirštame kodėl iš pat pradžių pradėjome jų siekti. Šaindien pat paskirk laiko ir sau primink kodėl Tu kėleisi tikslus sveikiau, saikingiau maitintis, reguliariai sportuoti ar ugdytis kokius kitus įpročius. Pamatysi, kaip tas priminimas Tau vėl įkvėps naujos ugnies tęsti pradėtus pokyčius. Tik nepamiršk sau savo motyvacijos nuolat priminti. Ir ši naujai užplūdusi entuziazmo ugnis užges, jei jos vis nepakurstysi.

2. Judėk į priekį ramiai, iš lėto, savu tempu. Vienas iš dažniausių dalykų, kuris verčia nuleisti rankas – tai faktas, kad pokyčiai nevyksta taip greitai, kaip norėtume bei žvalgymasis į kitus ir matymas, kad jiems einasi daug geriau. Tavo draugė numetė 3 kg savaitę pasilaikiusi sulčių dietos, o Tau per tą patį laiką nukrito vos 0,5 kg ir jauti dėl to ateinantį beviltiškumą?

Prisimink du dalykus: Pirma – 0,5 kg per savaitę – tai 2 kg per mėnesį, tai yra 24 kg per metus! Mes taip dažnai pervertiname tai, ką galime pasiekti per savaitę, bet neįvertiname ką galėtume nuveikti per metus. Antra – tai yra Tavo kelionė, o ne draugės. Taip kaip gyvenimo kelias kiekvieno skirtingas, taip ir lieknėjimo kelionė kiekvienam sava. Nesidairyk aplinkui, eik savo keliu, būk sau kantri ir dėmesinga. Neleisk, kad desperacija Tave išmuštų iš vėžių ir vėl tektų viską pradėti nuo pradžių. Jei esi išbandžiusi ne vieną „greitą“ dietą ir žinai, kad Tau jos neveikia, pamiršk apie jas. Pasikartosiu: judėk savu tempu, eik savo keliu.


3. Susikoncentruok į vieną, maksimum du pokyčius. Ar esi patyrusi jausmą, kai darbų yra tiek daug, kad apsisuka galva ir galiausiai nedarai nieko, o tik atidėlioji? Lygiai taip pat yra ir su gyvenimo būdo pokyčiais. Kuo daugiau pažadų sau duodame, tuo didesnė tikimybė, kad nei vieno iš jų nesilaikysim. Mums staiga visko pradeda atrodyti gerokai per daug, o kur dar darbas ir asmeniniai reikalai! Todėl pasirink vieną, maksimum du naujus įpročius, kuriuos norėtum išsiugdyti ir nesigriebk naujų tol, kol neįgyvendinsi šių pirmųjų. Pamatysi kokį pajusi palengvėjimą. Jei vis dar galvoji, kad visas sąrašas pažadų Tau padės greičiau pasiekti tikslą, prisimink, ar ta strategija veikė praeityje. Jei ne, greičiausiai istorija tik pasikartos. Verčiau pasimokyk iš to ir keisk strategiją.

Tai vos trys patarimai, kuriuos norėčiau Tau duoti šiandieną. Galėčiau jų surašyti visą sąrašą, tačiau to nedarysiu dėl priežasties paminėtos trečiame punkte. Nuo patarimų gausos pradės suktis galva, bus sunku apsispręsti, kurių laikytis, ir galiausiai neliks nei vieno. Aš tikiu, kad jei pradžiai įsiklausysi bent į šias tris rekomendacijas, neabejotinai pajudėsi į priekį link savo šiųmetinių geros savijautos ir lieknėjimo tikslų.

Komentaruose būtinai pasidalink, kuris iš trijų patarimų Tau labiausiai patiko ir kuriuo pradėsi vadovautis jau šiandien? Parašytas įsipareigojimas turi daug daugiau galimybių būti paverstas į realybę.

Iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥

FB komentarai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.