4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

Vasarį tikrai viskas gali būti geriau

Nežinau kaip Tau, bet nors šiandien vis dar sausis, mano naujametinis įkvėpimas jau seniai išgaravo. Vien per šį mėnesį tiek visko įvyko, kad mėnesio pradžia, kuri daug kam turėjo būti ir naujo gyvenimo pradžia, atrodo taip toli, lyg būtų buvusi prieš dėšimt metų. Gyvenimas seniai grįžo į įprastą vagą ir rutiną, o aš pamaniau, kad šiandien puiki diena apžvelgti beveik pasibaigusį pirmąjį metų mėnesį, pasidžiaugti pasiekimais, peržiūrėti ties kuo dar reikia padirbėti ir gal būt pridėti vieną kitą naują įsipareigojimą. Juk rytoj naujo mėnesio pirmoji diena – puiki proga įpūsti naujos ugnies į begęstantį entuziazmo laužą.

Jei ir Tu jautiesi taip, lyg seniai pamiršai sau duotus naujametinius pažadus, nesigraužk, nes tai visiškai normalu. Pirminis entuziazmas visada nuslūgsta ir, kad jį palaikyti, turim nuolat daryti sąmoningus sustojimus, kai apžvelgiame kur link judame, kas vis dar svarbu, o kas galbūt jau ir neaktualu.

Šiandien aš būtinai tam paskirsiu laiko, nes net nepajutau, kaip programos „Liekna ir Laisva Aš“ pradžios darbai, Izabelės ir vėliau mano pačios gripas, šiek tiek darbų, kurie turėjo griežtą „deadline’ą“ kaip galinga srovė nešė mane be galimybės ramiai pabūti ir pamąstyti. Šiandien pat nusprendžiau, kad taip, kaip metų pabaigoje apmąstome besibaigiančius metus, taip aš kiekvieną mėnesį paskirsiu laiko tokiai einančių metų revizijai. Tikiu, kad toks reguliarus sustojimas padės greičiau save pagauti krypstančią nuo kurso, sugrįžti į vėžes ir sau įpūsti naują dozę entuziazmo.

Jei ir Tu norėtum prisijungti, kviečiu šiandien atlikti tokią paprastą reviziją:

1. Ką sau žadėjau ir užsibrėžiau metų pradžioje?

2. Ką iš sau žadėtų dalykų pilnai ar dalinai vykdau? Kuo galiu pasidžiaugti? Kviečiu būtinai tai surašyti. Mes dažnai neįvertiname savo pasiekimų, kol jų nesurašome ant popieriaus lapo. Kol to nepadarome, atrodo, kad nieko nenuveikėme ir tas jausmas tik verčia nuleisti rankas. Jei turi ūpo, kviečiu savo pasiekimais pasidalinti komentaruose. Šiandien kaip tik gavau laišką nuo vienos iš savo klienčių, kur ji sako, kad jai labai gerai veikia savo progresu pasidžiaugti su manimi. Taigi ir Tu leisk mums visoms kartu su Tavimi pasidžiaugti Tavo pasiekimais, kad ir kokie nedideli jie būtų.
3. Ties kuo dar reikėtų padirbėti? Į ką atkreipti dėmesį? Kam paskirti daugiau laiko?

4. Ar norėčiau pridėti kažką naujo? Jei taip, tegul tai būna ne daugiau nei 2-3 dalykai. Patarimas iš asmeninės patirties: geriau mažiau įsipareigijimų, kuriuos atlieki, nei per daug, kurie taip ir lieka tik neįvykdytais pažadais.

Esu tikra, kad jei „praeisi“ šiuos keturis punktus, viduje vėl turėsi daugiau aiškumo ir ūpo siekti savo tikslų.

Kalbant apie manąją reviziją:

1. Buvau užsibrėžusi sausio mėnesį daryti proto ir kūno detox’ą: atsisakyti miltinių, balto cukraus ir pieno produktų, bei nustoti naršyti Facebook’e ir jį naudoti tik darbiniams tikslams.

2. Abu šiuos įsipareigojimus atlikau tik iš dalies. Kūno detox pavyko gal kokias tris savaites, vietoj pilno mėnesio. Tačiau aš vistiek labai džiaugiuosi, nes mano tikslas nebuvo griežtumas. Aš tiesiog norėjau duoti kūnui pailsėto po šventinio gausesnio valgymo su daugybe skirtingų produktų. Jaučiuosi šį tikslą pasiekusi. Taip pat tai nereiškia, kad iš karto puoliau į save kimšti produktus, kurių buvau atsisakiusi. Ir toliau juos valgau labai saikingai, tačiau nesu atsisakiusi visiškai.
Prie Facebook’o naršymo net nepajutau kaip grįžau užpuolus gripui, kai kelias dienas gulėjau lovoj ir nenorėjau bei negalėjau imtis jokių smegenims veiklos suteikiančių darbų. Tačiau pasveikus ir susivokus, iš karto naršymo laiką stipriai sumažinau, o nuo rytojaus vėl atsisakysiu visai, nes man tai labai patiko.

3. Kas liečia šiuos aukščiau paminėtus įsipareigojimus, būtinai vėl sugrįžti prie FB naudojimo tik darbui.

4. Nauji dalykai, kuriuos norėčiau pridėti: a) Nelįsti į telefoną tik pabudus (panašu, kad mano priklausomybė akivaizdi :D) ir nesinaudoti telefonu likus bent vienai valandai iki miego; b) Kas savaitę išbandyti bent po vieną naują sveiko maisto receptą. Kažkaip šitą reikalą užleidau. Nors maitinuosi gana sveikai ir saikingai, net nepajutau kaip virtuvėje įsivyravo monotonija. Įsipareigojimas bandyti bent vieną naują receptą per savaitę bus naudingas ne tik man ir mano šeimai, naujais atradimais būtinai pasidalinsiu ir su savo skaitytojomis bei sekėjomis. Jos greičiausiai taip pat pastebėjo, kad šią sritį gerokai užleidau.

Tai tiek iš manęs šį kartą paatviravimų. Niekas nėra tobulas 🙂 Kviečiu komentaruose dalintis savąja revizija ir kupinos šviežių jėgų ženkime į naują mėnesį kartu!

Iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.