4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

Kaip vėl pakilti kai ilgam suklumpi lieknėjimo kely?

Kiekvieną savaitę uždaroje programos „Liekna ir Laisva Aš“ Facebook’o grupėje, susitinkame „gyvai”, kad atsakyčiau į moterims kilusius klausimus. Kai kurie klausimai įkvepia ne tik atsakyti jį uždavusiai moteriai, tačiau pavirsta į blog’o įrašus, kurie labai tikiuosi, kad ir Tau yra naudingi. Kaip tik toks ir yra šis.

Moteriai puikiai sekėsi laikytis programos rekomendacijų, tačiau dėl įvairių nenumatytų aplinkybių iškrito iš vėžių ir tuo metu beveik dvi savaites niekaip negalėjo į jas sugrįžti. Tikiu, kad tai esi patyrusi, o gal kaip tik dabar patiri ir Tu. Aš tikrai geriau nei gerai žinau, ką tai reiškia. Jei kaip tik dabar nerandi būdo sugrąžinti savęs į norimas saikingos mitybos ir / ar sporto vėžes, tikiu, kad mano patarimai gali Tau būti naudingi:

 –Nebandyk sugrįžti nuo nieko prie visko. Sakykim, kad jau puikiai buvai įsivažiavusi su savo lieknėjimo planu: reguliariai valgei, rinkaisi sveikesnį maistą, gal vengei vėlyvų vakarienių ir reguliariai sportavai. Didžiausia klaida – norėti iš karto prie viso to sugrįžti. Taip, kaip pradėjus lieknėjimo ar sveikos gyvensenos planą nerekomenduoju pulti visko iš esmės keisti, o pokyčius įvesti pamažu, taip ir grįžti į ritmą suklupus, raginu pradėti nuo to, kas lengviausiai įgyvendinama. Kad ir kas tai būtų Tau: reguliarus judėjimas, daugiau daržovių ar vėlyvų užkandžių atsisakymas. Aš visada pradėdavau nuo mano galva pagrindo – vėl pamažu grįžti prie to, kai valgau tik jausdama alkį ir sustoju pajutusi sotumą. Įsivažiavus į tai, galima pridėti ir daugiau pokyčių, Tik ne per daug. Geriau vieną, kurį įgyvendinsi, nei penkis, kurie taip ir liks tik planas ir gyvas priekaištas, kad vėl nepadarei to, ką sau buvai pažadėjus.

  – Kuriam laikui “pamiršk“ apie svorį. Suprantu Tavo nusivylimą, jei priaugai kilogramą kitą svorio, tačiau dažnai noras žūt būt sugrįžti prie buvusio numesto svorio, stipriai kišą koją. Verčiau nusiramink, priimk situaciją tokią, kokia ji yra, padėk svarstykles į šalį ir sutelk dėmesį tik į tai, kad pradėdama nuo lengviausiai įgyvendinamų pokyčių, pamažu vėl sugrįžtum prie siekiamos mitybos. Nuolatinis svoris ir panikavimas, kad jo priaugai, tikrai nepadeda. Bent jau man NIEKADA nepadėdavo. Dažnai bepanikuodama tik priaugdavau dar daugiau, kol galiausiai suprasdavau, kad reikia nurimti. Būčiau anksčiau susivokus, būtų mažiau žalos. Po kažkelinto karto išmokau ir Tau patariu.

 – Tu niekada negrįžti į pačią pradžią. Viena didžiausių baimių, ir aš ją turėjau, kad aš ir vėl turiu pradėti nuo nulio. Gal tai net ne baimė, o didelis nusivylimas savimi. Kviečiu nustoti taip galvoti: net jei kelyje į tikslą suklupai, pakilusi tikrai nepradedi nuo nulio, nors gali taip atrodyti paskaičius mano pirmąjį patarimą. Pora pavyzdžių ne lieknėjimo tema: įsivaizduok, kad jau buvai puikiai įsivažiavusi į darbus, viskas ėjo kaip per sviestą, jokių „degančių“ deadline’ų, žodžiu, negali atsidžiaugti savo efektyvumu ir produktyvumu. Tuomet išvyksti dviem savaitėms atostogų, suserga vaikai ar nutinka dar kas nors netikėto, dėl ko esi priversta nedirbti savaitę, dvi ar net daugiau. Kaip atrodys grįžimas į vėžes sugrįžus po pertraukos? Galvoji, kad iš karto kitą dieną būsi pasiekusi buvusį produktyvumo lygį? Tikrai nemanau. Reikės šiek tiek laiko, kol vėl „įsivažiuosi“. Bet ar tai reiškia, kad pradedi nuo nulio? Žinoma ne, turbūt net tokia mintis nekiltų.
Arba kitas pavyzdys: įsivaizduok savo lieknėjimą kaip kelią, kuriuo eini. Nuėjus tam tikrą atkarpą suklumpi, bet po kiek laiko, sukaupusi vidinę stiprybę, pakyli. Ar dėl to, kad suklupai grįžti į kelio pradžią? Tikrai ne – tiesiog judi toliau nuo tos vietos, kurioje suklupai. Gal vieną kartą parkritus pagulėsi ilgiau, kitą – trumpiau, tačiau niekada negrįžti į pačią pradžią. Tau visada lieka patirtis, išmoktos klaidos, kurios, jei padarai tinkamas išvadas, dažnai daugiau nesikartoja.

Taigi jei savo lieknėjimo kelyje suklupai: nebandyk pulti nuo „nieko” prie “visko”, kuriam laikui “pamiršk“ apie svorį, susikoncentruok tik į procesą ir nustok galvoti, kad kas kartą vis pradedi nuo pradžių, nes taip tikrai nėra.

Tikiuosi, kad patarimai Tau buvo naudingi. Jei taip, būtinai įžvalgomis pasidalink komentaruose ir nusiųsk straipsnio nuorodą bent vienai draugei, kuriai jis irgi galėtų būti naudingas. Ačiū!

Beje, patarimai pravers ne tik lieknėjant, bet ir kitose gyvenimo srityse.

DĖMESIO! Nauja programos „Liekna ir Laisva“ grupės pradžia – kovo 5d. Registruotis gali čia

Šiam kartui tiek. Iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥

2 Comments on Kaip vėl pakilti kai ilgam suklumpi lieknėjimo kely?

  1. Aiste
    vasario 14, 2018 at 7:32 am (10 mėn. ago)

    Ačiū, Ieva. Kaip tik suklupau. Daug dalykų susimaišė, pradedant ,,sezonine depresija“, besikabinančiu gripu ir baigiant PMS. Nėra jėgų, nenorėjau sportuoti, nekaltinau savęs ir leidau sau pailsėti (tiesa stengiausi daugiau vaikščioti, kad tik būtų aktyvaus laiko). Tada pas uošvienę prikirtom visokių skanumynų. Tada grįžus namo norėjos, darbe norėjos, Valentino dienos saldainiai. Ir jau bijau pasižiūrėti į svarstykles, nes jaučiu, kad visas dienas esu išsipūtusi, skrandis nefunkcionuoja. Bandau keltis. Ir man kaip tyčia jūsų laišką el. pašet parodė. Nemoku pasakyti, kaip džiaugiuosi, kad būtent šią akimirką buvo kalbama suklupimo tema. Vien perskaičiusi jaučiuosi daug ramesnė dėl to kas įvyko ir pažadu, kad grįšiu į savo lieknėjimo kelią pamažu. Ačiū Jums, Ieva.

    Atsakyti
    • Ieva
      vasario 18, 2018 at 7:06 pm (10 mėn. ago)

      Miela, Aiste, labai džiaugiuosi, kad buvo naudinga. Tikiuosi, kad jau vis tvirčiau vėl stojatės ant kojų. Sėkmės!

      Atsakyti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.