4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

Tavo pavasarinis lieknėjimo ir įpročių keitimo planas

 

 

 

 

 

„Jaučiuosi kaip po Kūčių“ – pareiškė mano vyras pakilęs nuo šventinio Velykų stalo. Teisingas posakis, kad „savam krašte pranašu nebūsi“ – visi mano pamokslai apie saiką per vieną ausį įėjo, per kitą išėjo.

Žinau, kad jis toks ne vienas ir, kad tikrai yra daugiau tokių, kurie dievagojasi po švenčių būtinai susiimti.

Jei ir Tau Velykos yra kaip antri Nauji metai, kuriems išaušus svarstai kokių norų ir planų siekti, šis straipsnis turėtų būti naudingas.

Taigi jei su gamtos atgimimu ir Tu atgimsti su nauja energija keisti savo gyvenimo būdo įpročius, atkreipk dėmesį į šiuos patarimus:

1. Išsirink vieną dalyką, ties kuriuo norėtum padirbėti. Žiūrėk į tai taip: įsivaizduok, kad pvz. tikslas numesti 10 kg yra projektas, kurį nori įgyvendinti. Faktas, kad joks projektas nepasidarys per vieną dieną, tad jei pradėsim galvoti apie visus dalykus, kuriuos reikia padaryti projektui įgyvendinti, tik apsisuks galva ir greičiausiai nedarysim nieko. Bet kokio projekto įgyvendinimas prasideda nuo pirmo žingsnio. Kuo didesnis tas žingsnis, tuo mažiau norisi jį žengti. Todėl labai kviesčiau prisėsti ir pasidaryti sąrašą dalykų, kuriuos manai, kad teks nuveikti norint numesti 10 kg. Beje, tai tik pavyzdys, Tavo tikslas gali būti visai kitoks ir nebūtinai išreikštas norimais numesti kilogramais.
Taigi, kad numesti 10 kg greičiausiai reikės:

– Sumažinti porcijas
– Valgyti daugiau daržovių
– Valgyti mažiau saldumynų
– Valgyti tik tada, kai jauti fizinį alkį ir sustoti pajutus sotumą
– Reguliariai judėti
– Neužkandžiauti prie TV ekrano vakarais. Ir t.t.

Kviečiu pasidaryti savo sąrašą ir iš jo išsirinkti tokį punktą, kuris kelia mažiausią pasipriešinimą. Tai labai svarbu, nes kuo labiau nenori daryti tam tikro dalyko, tuo didesnė tikimybė, kad vis atidėliosi veiksmą. Taigi pasirink iš savo sąrašo vieną punktą, o kitus kol kas paslėpk. Jiems irgi ateis laikas.

2. Užtikrink, kad Tavo siekis skambėtų realistiškai. Jei pasirinkai pavyzdžiui „reguliariai judėti“, būtinai spesifikuok, ką tai Tau reikš ir būtinai atkreipk dėmesį ar Tavo ketinimas realus. Jei nesportuoji visai ir žadi tai daryti 5 kartus per savaitę po valandą, greičiausiai nieko nebus. Bent jau man šis siekis skamba kiek nerealistiškai. Galų gale ir pati jauti ar tai, ką sau žadi, skamba kaip įgyvendinama užduotis ar kaip kažkas, kas jau nuo pat pradžių kelia pasipriešinimą. Jei variantas antrasis – tai pats geriausias ženklas, kad tikslas ne tas. O kaip skamba judėti 15 min. per dieną? Arba tris kartus per savaitę po 30 min. + rasti progų pajudėti atliekant kasdienius darbus? Jei skamba realiau ir nekelia pasipriešinimo, vadinasi tikslas suformuluotas teisingai. Beliks vykdyti sau duotą įsipareigojimą Tačiau…

3. Venk “balta – juoda” mąstymo. „Balta – juoda“ arba “viskas arba nieko” mąstymas pasireiškia tada, kai net neprileidi minties apie galimybę nevykdyti sau duoto įsipareigojimo. Tvirtas pasiryžimas yra puiku, tačiau toks nelankstumas, įvykus nenumatytoms aplinkybėms, gali iššaukti kaltės jausmą, o jis dar niekam nedavė naudos. Verčiau sau pasakyk: mano tikslas – judėti 3 kartus per savaitę po 30 min. ir rasti progų pajudėti dirbant kasdienius darbus, esu pasiruošusi padaryti geriausia ką galiu, kad taip ir būtų. Paskutinė frazė suteikia erdvės nenumatytoms situacijoms, kai joms užklupus žinosi, kad įsipareigojimo nevykdei ne dėl tinginystės, o dėl to, kad tikrai neturėjai galimybės.

4. Pajusk kada laikas keliauti prie kito punkto. Aš negaliu Tau pasakyti, kada tas laikas yra tinkamas. Mano galva geriausias laikas iš sąrašo pasirinkti naują punktą yra tada, kai pirmasis tampa įpročiu ir jį atlieki per daug tam neskirdama dėmesio, beveik natūraliai. Ar tai įvyks po dviejų savaičių ar po mėnesio – labai individualu. Todėl stebėk save, nespausk savęs, niekur nenuskubėsi. Jau turbūt ne kartą esi įsitikinus, kad savęs spaudimas veda ne prie lieknėjimo ar geresnių įpročių, o prie šaldytuvo. Lygiai taip pat elkis ir su trečiu, bei visais kitais punktais. Taip net nepajusi, kaip pamažu nauji, sveikesni įpročiai taps Tavo gyvenimo dalimi. O juk būtent jie ir ne kas kitas padovanos geresnę savijautą ir lieknesnę figūrą.

5. Džiaukis gyvenimu dabar. Nėra nieko blogiau, nei taip susitelkti į norimą pasiekti tikslą, kad pamiršti  ir nepastebi to, kas vyksta ir teikia džiaugsmo šiandien. Tai ne kartą esu patyrusi ir pati, todėl geriau nei kas kitas žinau, kokia tai didelė klaida. Todėl būtinai keisdama savo įpročius ir siekdama konkrečių tikslų daryk tai su džiaugsmu. Nėra nieko liūdniau už sveikuolę – lieknuolę rūpesčio iškreiptu veidu. Džiaukis gyvenimu – juk pavasaris!

Šiam kartui tiek. Iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥

————————————————-

Jei straipsnis pasirodė įdomus ir naudingas, būčiau dėkinga už pasidalinimą su bent viena drauge. Ačiū!

Prisijungti prie nemokamos bendraminčių grupės gali čia  

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.