4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

O kas jei ir vėl nepavyks?

 

 

 

 

Dabar eina priešpaskutinė programos „Liekna ir Laisva Aš“ savaitė ir nors jos narės džiaugiasi sumažėjusiais ar visai pradingusiais persivalgymo priepuoliais, naujai atrastu sąmoningumu, pozityviu santykiu su savimi ir krentančiu svoriu, vis labiau išryškėja pasikartojanti tema:

„O kas jei šis pagerėjimas laikinas?“ „O kas jei sulieknėjusi aš ir vėl eilinį kartą ataugsiu visą numestą svorį?“ „O kas jei ir vėl iš mano pastangų nieko doro nebus?“

Jei ir Tu jauti progresą siekdama savo geros savijautos ir lieknėjimo tikslų, tačiau šviesią nuotaiką temdo baimė, jog vistiek nepavyks, kviečiu vadovautis šiomis rekomendacijomis:

1. Baimę jauti ne visa Tu, o tik dalis Tavęs. Pabandyk pajusti skirtumą sau sakydama: „Aš bijau, kad ir vėl nepasiseks“ ir “Viena mano pusė bijo, kad ir vėl nepasiseks“. Tikiu, kad iš karto pajutai skirtumą. Vos tik supranti, kad baimė nėra užvaldžiusi visos, o tik dalį Tavęs, jos tarsi sumažėja perpus.

Juk tai, kad sieki tikslo, kad eini pokyčių keliu rodo, kad nors viena Tavo pusė abejoja, kita – tiki, jog permainos įmanomos. Tiesiog abejonių akimirkomis, abejojanti pusė ima viršų.

Taigi pirmas žingsnis – sau priminti, jog bijau ne visa aš, o tik dalis manęs arba viena mano pusė.

2. Ką tikinčioji teigiamomis permainomis pusė galėtų pasakyti abejojančiai, kad ją nuramintų?

Tomis akimirkomis, kai abejonės ima viršų, pagalvok, kokiais žodžiais ir argumentais galėtum jas nuraminti. Kai eini permainų keliu, protas Tau nuolat kiš abejones remdamasis buvusia patirtimi: „juk praeity dar nei karto sulieknėjus nepavyko svorio išlaikyti, greičiausiai ir vėl bus tas pats“ ir t.t.

Atmink: mūsų smegenys nėra sukurtos padėti mums siekti tikslų. Pagrindinė jų funkcija – kad mes išgyventume ir būtume saugūs. Permainos labai dažnai siejasi nesaugumu ir nežinia, todėl protas mus vis traukia atgal. Kad ir kaip mums nepatinka gyventi su persivalgymais ir antsvoriu – tai yra saugus ir pažįstamas skausmas. Tuo tarpu dažnu atveju sulieknėjimas yra visiškai nepažinta teritorija, nežinomybė, kurios dažnai mes taip bijom ir vengiam.

Mūsų užduotis – sąmoningai suvokti kas su mumis vyksta ir rasti argumentus, kurie padėtų abejones nuraminti.

Kadangi programos “Liekna ir Laisva Aš“ narės lieknėja ne spausdamos save išorinėmis taisyklėmis, o keisdamosis iš vidaus, joms dažnai užtenka tokio priminimo sau: „šį kartą aš lieknėju kitokiu būdu, todėl tikėtina, kad ir rezultatas bus kitoks“. Paprastai to užtenka, kad abejonės tam kartui aprimtų.

Taip pat ir Tu iš anksto pagalvok, kokiais argumentais galėtum nuraminti kilusias baimes ir abejones.

3. Abejonės kartosis. Nesitikėk, kad po vieno karto abejonės visam laikui atslūgs. Taip tikrai nenutiks. Su kiekvienu žingsniu į permainas, protas vis rūpinsis, kad būtum saugi, o Tavo darbas bus vis jį užtikrinti, kad keistis ir judėti į priekį yra Tavo sąmoningas pasirinkimas ir, kad ir kas benutiktų, Tu susitvarkysi. Kuo toliau judėsi pirmyn, kuo labiau pati matysi, kad tikrai nieko blogo nevyksta, tuo labiau protas rims, kol galiausiai ateis suvokimas, kad būti lieknai ir išlaikyti pasiektą svorį Tau yra normalus ir įprastas, o ne svetimas ir gąsdinantis dalykas.

Tu esi verta būti liekna ir laisva moterimi!

Labai kviečiu patarimais ne tik vadovautis, bet ir pasidalinti kaip sekėsi tai daryti. Labai laukčiau Tavo įspūdžių komentaruose.

Jei straipsnis patiko ir buvo naudingas, būčiau dėkinga jei pasidalintum bent su viena savo drauge. Ačiū!


Šiam kartui tiek. Iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥


DĖMESIO!Ką tik prasidėjo registracija į naują programos „Liekna ir Laisva Aš“ grupę. Jei jauti, kad kaip tik dabar yra Tavo laikas keistis su palaikymu ir pagalba, mielai kviečiu registruotis.
Visą reikiamą informaciją rasi čia

FB komentarai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.