fbpx
 

O kas jei viskas yra daug paprasčiau?

5 liepos, 2018by Ieva0

 

 

 

 

 

Sveika, mieloji!

Rašau Tau diena vėliau nei įprastai. Šią savaitę jaučiuosi taip, lyg niekaip nepasivyčiau darbų ir, toks jausmas, kad vis trūksta poilsio. Šį įrašą rašau trečiadienį, o aš kaip pradėjau savaitę jausdama nuovargį, taip jį tebejaučiu. Taip jau nutinka kai savaitgalis būna be poilsio ir intensyvus. Man kaip tik taip šį kartą ir nutiko.

Kodėl apie tai pasakojuosi ir ką tai turi bendro su Tavo geros savijautos ir lieknėjimo tikslais?

Kaip holistinio lieknėjimo propaguotoja, visada esu linkusi ieškoti nelieknėjimo ir valgymo problemų priežasčių giliau, tačiau kartais viskas daug paprasčiau.

Dirbdama su savo klientėmis visada sakau, kad norint geriausių rezultatų, turime matyti abi reikalo puses – vidinę ir išorinę.

Mano paminėta vidinė reikalo pusė – tai visi vidiniai stabdžiai, barjerai, mąstymo modeliai, kurie lemia tai, jog vis nepavyksta sulieknėti ar / ir suvaldyti persivalgymų. Tas priežastis išsiaiškinti ir šalinti yra labai svarbu, tačiau, kad vidinis darbas duotų norimų vaisių, negalime pamiršti ir išorinio.
Išorinis – tai visi dalykai, kurie vyksta mūsų gyvenime ir padeda arba trukdo siekti mūsų geros savijautos ir lieknėjimo tikslų. Tarp jų galėtų būti: darbo grafikas, darbo poilsio režimas, įvairios kitos išorinės aplinkybės.

Kartais mes taip užsižaidžiame „kapstydamos giliau“, kad pamirštame arba net nepagalvojame, jog viskas yra daug paprasčiau.

Imkime mano šios savaitės pavyzdį. Šiandien yra tas rytas, kai dėl poilsio trūkumo labai aiškiai pajutau norą suvalgyti kokį saldumyną. Ir gal net ne vieną. Galime iki begalybės ieškoti vidinių šio noro priežasčių, tačiau jos labai paprastos ir aiškios – elementari fiziologija. Išsimiegojus ir gerai pailsėjus, tas noras greičiausiai nebūtų toks ūmus arba jo visai nebūtų.

Arba kitas pavyzdys iš mano asmeninės patirties. Kartais būna tokių dienų, kai bėgu, lekiu ir, rodos, niekur nespėju. Gerai, kad tokios dienos man yra išimtis, o ne taisyklė, tačiau jų kartais pasitaiko. Be abejo jos įtakoja ir mano mitybą. Žiūrėk jau pagaunu save paskubom valgančią stovint prie virtuvinės spintelės ar malšinančią alkį viena akimi skaitant el. laiškus. Tokio valgymo tikrai nepavadinsi ramiu ir sąmoningu, o juk norint laiku pajusti sotumą, neapsunkinti virškinimo labai svarbu ramus valgymo tempas, gerai sukramtyti kąsnius ir tiesiog paskirti laiko tam, kad ramiai pamaitinti savo fizinį kūną.

Taigi šiuo straipsniu aš tenorėjau priminti, kad šalia vidinių dalykų, kuriuos būtina spręsti, norint pagaliau įveikti savo valgymo problemas ir sulieknėti, yra iš išoriniai, kuriuos įsigilinusios į savo vidų, neretai pamirštame.

Todėl labai kviečiu prisiminti abu ir neignoruoti nei vieno. Išlaikyti sąmoningumą ir atkreipti dėmesį kai aplinkybės tampa tokios, kurios jau nepadeda ugdyti teigiamų mitybos įpročių ir tuomet, be abejo kažką keisti.

Tai tiek iš manęs šį kartą. Mano sprendimas šią savaitę: pasižiūrėti ką visgi galiu paleisti ir neprivalau atlikti dabar. Jau matau, kad teks vienu kartu per savaitę mažiau sportuoti ir vieną svarbų darbą atidėti kitai savaitei, tačiau aš būtinai taip padarysiu, nes mano psichinė ir fizinė būsena man yra daug svarbesnė nei laiku atlikti darbai.

Iki kitos savaitės, mieloji!

Su meile,
Ieva ♥

P.S. Jei straipsnis pasirodė naudingas, būčiau labai dėkinga už pasidalijimą su bent viena savo drauge.

P.P.S. Jei to dar nepadarei, kviečiu prisijungti prie nemokamos bendraminčių grupės, kur nuolat dalinuosi įvairiais patarimais geros savijautos ir lieknėjimo temomis. Prisijungti gali čia

Ieva

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *