4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

Month: rugsėjo 2016

Mažas triukas, kuris man visada padeda rasti laiko sportui

Ieva |

Net jei nekalbėtume apie kūno centimetrus ir kilogramus, esu įsitikinusi, kad judėjimas yra gyvybiškai svarbus mūsų sveikatai ir bendrai savijautai. Puikiai žinau, kodėl reguliariai judėti svarbu. Galiu visą sarašą pateikti punktų apie sporto naudą, tačiau net visa tai žinodama, būdavo, ..read more

Ar reguliari mityba nuves į sulieknėjimą?

Ieva |

„Ar norint sulieknėti svarbu reguliariai maitintis?“ Šio klausimo sulaukiu tikrai labai dažnai. Moterys klausia: ar svarbu maitintis nustatytomis valandomis, daryti reguliarius tarpus tarp valgymų, jei taip, kokie jie turėtų būti ir t.t.  Skirtingi sporto ir mitybos ekspertai laikosi skirtingų nuomonių. Vieni sako, ..read more

Mitybos principai pagal “Lieknėju Paskutinį Kartą”

Ieva |

Įrašą šia tema buvau žadėjusi parašyti dar vasaros pradžioje, tačiau vis neatradau laiko. Bet, kaip sakant, geriau vėliau nei niekada. Tad, nors ir šiek tiek pavėluotai, pažadą tęsiu. Šiais mitybos principais vadovavausi tiek lieknėdama, tiek pasiekusi norimą svorį. Juos išsamiai ..read more

Kaip sugrįžti į vėžes po vasaros atostogų?

Ieva |

Prieš porą dienų savo Facebook’o grupėje paklausiau ar dar kam nors be manęs aktualus šis klausimas. Sulaukusi teigiamos reakcijos, sėdau rašyti šio įrašo. Tiesa, buvo ir kitokių komentarų. Viena moteris stebėjosi mano klausimu, nes jai vasara kaip tik yra lieknėjimo ..read more

Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.