4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

Netikėčiausia kliūtis kelyje į sulieknėjimą

Mieloji, ar  spėjai pajusti kaip prasidėjo antrasis šių metų ketvirtis? Jeigu metų pradžioje sau buvai pažadėjusi šiais metais pagaliau tikrai sulieknėti, o dabar matai, kad tikslas ne tik, kad neartėja, o dar ir tolsta, galbūt šis mano straipsnis padės pasižiūrėti į norą sulieknėti iš kitos pusės.

Netempdama gumos iš karto ir pasakysiu, kad ta netikėčiausia kliūtis kelyje į sulieknėjimą yra pats noras sulieknėti.

Žinau, kad gali skambėti gana paradoksaliai, tačiau patikėk, labai dažnu atveju (tikrai neteigiu, kad visada) būtent taip ir yra.

Kaip žinoti ar Tau trukdo per didelis noras sulieknėti:

– Vos pradėjusi galvoti apie tai iki kada ir kiek planuoji numesti kilogramų, net nepajunti kaip svajonės baigiasi ties šaldytuvu nevaldomai ieškant ką dar sukimšti;

– Vos pradedi labiau save spausti lieknėti, viskas baigiasi atvirkščiai – dar vienu persivalgymu;

– Kuo labiau galvoji apie lieknėjimą, tuo labiau mintys sukasi apie maistą, kol galiausiai neatsilaikai ir vėl viskas baigiasi dar vienu persivalgymu.

Tai dažniausiai pasitaikantys pavyzdžiai, kurie parodo, kad norėdama pagaliau visam laikui sulieknėti Tu privalai pamiršti apie…  lieknėjimą.

Tai ką gi daryti? Kaip aš sulieknėsiu jei apie tai negalvosiu? Juk iš tiesų aš labai noriu pagaliau turėti gražių formų kūną ar bent jau sveiką kūno svorį!“

Aš Tavo norą gerai suprantu, tačiau jeigu matai, kad per didelis noras pasiekti norimą tikslą trukdo, būtina ieškoti kito priėjimo. Aš asmeniškai iš šios situacijos matau vienintelę išeitį: nustoti nuolat koncentruotis į išorę ir nukreipti savo dėmesį į vidinius dalykus. Nuolatinis galvojimas apie kūno kilogramus –  ir yra išorės dalykai.

„Tuomet kas yra vidiniai dalykai?“, – paklausi Tu.  Mano giliu įsitikinimu vidiniai dalykai yra:

– Nuoširdus noras rūpintis savimi;
– Noras dėl savęs ir savo kūno daryti tai, kas geriausia;
– Vidinės ramybės paieškos;
– Mokymasis pajusti kiek Tavo kūnui iš tiesų užtenka maisto (ne išoriškai reguliuoti porciją, o išmokti pajusti saiką vidumi);
– Visiškas įsiklausymas į save.

Ir nors gali atrodyti, kad šie dalykai neturi nieko bendra su lieknėjimu, patikėk – būtent jie ir padės pagaliau išsilaisvinti iš persivalgymų ir antsvorio nelaisvės.

Labai svarbu suvokti, kad norint atsisveikinti su problema, kuri kankina jau ne vienerius metus, yra tiesiog būtina pradėti daryti dalykus iš esmės kitaip. Labai tikiuosi, kad šiuo straipsniu man pavyko Tave tuo įtikinti arba bent padėti susimąstyti.

Šiam kartui tiek. Jeigu straipsnis pasirodė naudingas, kaip visada būsiu labai dėkinga už pasidalijimus. Ačiū ir iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥

P.S. SVARBU! Programa „Liekna ir Laisva Aš“ kaip tik ir skirta tam, kad padėti Tau telktis į vidinius dalykus, kad keistumeisi iš vidaus į išorę. Tik toks pokytis bus ilgalaikis. Šiuo metu vyksta išankstinė registracija į ją, kai gali prisijungdama prie programos dar ir sutaupyti. Registruotis gali čia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.