4 PRIEŽASTYS, KODĖL MES VIS PRISIVALGOME VAKARAIS. SUŽINOK, KAIP ATSIKRATYTI ŠIO ĮPROČIO (VIDEO)

„Per kančias į žvaigždes“. Kodėl toks požiūris tik tolina nuo tikslo?

Praėjusią savaitę mano klientė pasidalino iš vienos trenerės internete išgirstu patarimu kaip save motyvuoti siekiant lieknėjimo tikslų. Sako: „klausau aš jos, o viduje kažkoks pasipriešinimas, net negera paliko“. Video buvo kalbama apie tai, kad reikia save “spausti”, neleisti atsipalaiduoti, būti su savimi griežta ir panašiai.

Visų pirma noriu pasakyti, kad šiuo savo įrašu nekritikuoju nei trenerės, nei jos siūlomų metodų, esu tikra, kad yra žmonių, kuriems jie net labai padeda. Tačiau jeigu girdėdama panašius patarimus, nori tik bėgti ir jauti kaip visas vidus priešinasi, greičiausiai jie Tau netinka. Sena tiesa, kad mes visi esame skirtingi ir tai, kas tinka vienam, nebūtinai tiks kitam. Todėl pakalbėkime, kodėl ne visiems tinka „būk su savimi griežta ir negailestinga” metodas.

– Aš tikiu, kad kuo labiau mes gėdijame ir plakame save dėl vienokio ar kitokio elgesio, tuo daugiau tam nenorimam elgesiui suteikiame galios. Gal ir pati esi pastebėjusi, kad vos tik pradėjus save graužti dėl suvalgyto pyragėlio, išsijungia visi stabdžiai ir net penkis suvalgius nebežinai kaip sustoti. Tuo tarpu pasakiusi sau, kad nieko blogo nenutiko ir nėra reikalo panikuoti, nurimsti ir tampa gerokai lengviau laiku atsitraukti.

– Persivalgymai – jau yra destrukcija prieš save. Smerkimas savęs dėl jų – tai tas pats kas pilti žibalo į ugnį. Savęs smerkimas – tai ta pati destrukcija. Nesitikėk, kad viena destrukcija užgesinsi kitą. Taip tikrai nebus, nes efektas gaunasi toks pats, kaip jau minėtas žibalo pylimas į ugnį.

– Jeigu esi tokio būdo, kai nemėgsti kai Tau aiškina ką daryti, lygiai taip pat norėsi priešintis kai įsakinėsi pati sau. Pagalvok kokiais būdais kiti su Tavimi susitaria ir būtent tokio priėjimo ieškok pati prie savęs.

– Labai retai siekdamos rezultato per kančias, išsilaikome norimam kely ilgą laiką. Retai kam toks kelias tinka. Daugelis žmonių ilgai netveria diskomfortą keliančioj būsenoj ir nori kuo greičiau save iš jos ištraukti. Žmogiškai prigimčiai yra būdinga vengti diskomforto ir mes visomis išgalėmis to siekiame. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl kartą pasilaikius dietos, sunku prie jos sugrįžti. Mūsų smegenys prisimena ką tuomet reikėjo iškęsti ir daro viską, kad prie to negrįžtume.

Taigi jei jauti, kad girdint patarimus apie tai, kaip svarbu „susiimti”, save “paspausti” ir būti sau griežta, priešinasi visas kūnas, būtų pravartu jo klausyti ir ieškoti kito būdo su savimi susitarti.

Dar kartą pasikartosiu, kad šis įrašas skirtams toms, kurioms netinka „per kančias į žvaigždes“ metodas. Juo tenorėjau paaiškinti kodėl taip yra. Tegul kiekvienas pasirenka tai, kas jam padeda pasiekti ilgalaikių rezultatų ir, svarbiausia, iš tiesų gerai jaustis.

Šiam kartui tiek, iki kitos savaitės!

Su meile,
Ieva ♥

P.S. Prakovojusi su persivalgymais ir antsvoriu pusė savo gyvenimo, aš gerai žinau, kokia ta kova nelengva kai jos lauke esi visiškai viena. Būtent dėl to jau beveik aštuonerius metus aš kasdien padedu nuo šių problemų kenčiančioms likimo draugėms. Tik iki šio mėnesio galo vyksta nemokamos sesijos su manimi, kurių metu galėsi ne tik išsikalbėti su Tave gerai suprasiančiu žmogumi, bet ir sulaukti realios pagalbos bei patarimų. Jeigu aktualu, laiką savo sesijai rezervuotis gali čia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






Tinklaraščio įrašai ir video patarimai yra informacinio pobūdžio. Kiekvienu konkrečiu atveju prieš vykdant rekomendacijas atsakingai įvertinkite savo galimybes. Jeigu skundžiatės kokiais nors sveikatos sutrikimais, prieš pradėdami bet kokią lieknėjimo programą, pasitarkite su savo šeimos gydytoju. Jūs suprantate ir sutinkate, kad visa tinklaraščio medžiaga yra informacinio pobūdžio ir tik jūs atsakote už įgytus rezultatus.